dag 8 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van JulienStraathof - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van JulienStraathof - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: Juliën

09 Mei 2014 | Nederland, Nederland

Ik zit in de trein naar Utrecht om een "pelgrimspaspoort" te halen in utrecht. Deze werd me erg aangeraden door mensen die ik onderweg tegenkwam. En een rustdag kan ik wel gebruiken.
Ik was tot bannaux gekomen, ik heb veel gelopen maar ik heb ook 2 liften gehad. Wat ik erg kon waarderen, vooral toen het weer omsloeg, en lopen niet erg leuk meer was. Ik heb op verschillende campings overnacht, en bij een vrouw in "grand rechain" die heel gastvrij was en zelf ook een deel van de compostella heb gelopen. Ze vertelde me veel over de route. De vrouw kon Frans en gebrekkig engels. Maar toch was er een goed gesprek. Volgende dag moest ik er wel weer erg vroeg uit (7:00) want zij moest werken.
In Limburg werd het lopen ook een stuk zwaarder vanwege het heuvelachtige gebies.
Ik wil elke dag wel een berichtje sturen maar dat gaat helaas niet.

Groetjes,

Tags: julien